Życie jest bardzo niesprawiedliwym nauczycielem

Życie jest bardzo niesprawiedliwym nauczycielem
Życie jest bardzo niesprawiedliwym nauczycielem...dlatego wciąż przed Nim uciekam, a niech Mnie próbuje złapać...

Miłaja..

Prawa Autorskie

Prawa Autorskie
UWAGA!

Prawa Autorskie.

Publikowane posty, dzienniki, zapiski, wiersze, recenzje, opowiadania, sprawozdania, felietony, notki, cytaty autorów, utwory muzyczne, obrazy, zdjęcia i grafika mają wyłącznie charakter popularyzujący ich autorów.
W przypadku jakichkolwiek problemów dotyczących praw autorskich proszę do mnie napisać, a natychmiast usunę kwestionowany tekst, grafikę, muzykę itp.
Adres e-mailowy jest po prawej stronie strony, w tzw. "Profilu".

Usmiechnij sie, w końcu lato jest :)

Usmiechnij sie, w końcu lato jest :)
Usmiechnij sie, w końcu lato jest :)

sobota, 27 lipca 2013

Magiczni, co im w duszy gra..jakiś nowy forumowicz chyba ..wonsz2

wonsz2


"Z tych ust, co pełne westalczej skromności
Bez przerwy płoną i pocałowanie
Grzechem być sądzą; mucha ma tę wolność,
Ale Romeo nie ma: on wygnany.
I mówisz, że wygnanie nie jest śmiercią?
Nie maszli żadnej trucizny, żadnego
Ostrza, żadnego środka nagłej śmierci,
Aby mię zabić, tylko ten fatalny
Wyraz - wygnanie? O księże, złe duchy
Wyją, gdy w piekle usłyszą ten wyraz:
I ty masz serce, ty, święty spowiednik,
Rozgrześca grzechów i szczery przyjaciel,
Pasy drzeć ze mnie tym słowem: wygnanie?"
:( Dobranoc

Niezalogowana forumowiczka: is ja..

~Julia na balkonie 
ana...

O Ty nikczemny to kara bogów
gdyś drwił z miłości gdym cie kochała
to jest skaranie
ja "nienawidze" a on mnie kocha
w niewolę wzięłam twoje kochanie
skazałam serce zaś na wygnanie
Ona zaś błąkać będzie się w świecie
Nigdy na prawde się nie znajdziecie
i po wiek wieków
w każdym mężczyźnie wciąz napotkanym
szukała będzie twarzy z Jego oczami


wonsz2
,,Stąd być wygnanym, jest to być wygnanym
Ze świata; być zaś wygnanym ze świata,
Jest to śmierć ponieść; wygnanie jest zatem
Śmiercią barwioną. Mieniąc śmierć wygnaniem,
Złotym toporem ucinasz mi głowę,
Z uśmiechem patrząc na ten cios śmiertelny. ,,


~Julia na balkonie 
ana...

Jam już za ciebie karę ponosiła
I wiecznej przez cię dostaje udreki
Me ciało za życia spoczeło w grobie
Za dusze która była wierna tobie
Za miłośc co grzechem do ciebie spłonęła
Przez całą wieczność będę szukać Romea
ty zaś gdy każdy poranek do zycia sie budzi
z tęsknoty umierasz wygnany przez ludzi
O dobre bogi coscie uczyniły
dlaczego te droge na dwie scie rozbiły

~Julia na balkonie 

ana...
W życiu wszystko jest nierówno rozdane
Nie ma tego słońce czym księżyc jaśnieje
nie ma wschód poranka tej ciemności nocy
A północ z południem nigdy się nie zjednoczy
Tak więc Moja miłość a Twoje wygnanie
Nie będą złączeni nie będą kochaniem

wonsz2


"Nie poddawaj się rozpaczy. Życie nie jest lepsze ani gorsze od naszych marzeń, jest tylko zupełnie inne."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisz, komentuj, szanuj i nie obrażaj współdyskutanta